Far Above Reality
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kiki Triton/de Boer.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kearn

Kearn


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 15-07-10

Kiki Triton/de Boer. Empty
BerichtOnderwerp: Kiki Triton/de Boer.   Kiki Triton/de Boer. Emptyvr jul 16, 2010 11:42 am

Tja, en ook achter mijn achternaam zit een verhaaltje, die ik jullie later wel vertel :3

Mijn naam is Kiki Triton/de Boer. (Op mijn ID-kaart staat gewoon de Boer, maar ach :3) Ik heb thuis twee honden, één kat en een hamster (Met de meest debiele naam die je ooit voor een hamster kunt verzinnen).
Ik ben veertien jaartjes jong (Oud klinkt zo oud.. o.O) en ik ben jarig op 29 December. :3
Ik ben zwaar verslaafd aan: Professor Layton (Mede Quinty's fout), Hetalia (Dat ís Quinty's fout :3), Ws, msn en Hyves. :3 De standaard dingen dus :3
Verder ben ik knettergek, leef ongeveer in m'n eigen wereldtje en ben knettergek. Wacht.. die had ik al :3
Nja.. ik ga maar eens beginnen met mijn achternaam uitleggen.
Omdat Quinty met Professor Layton trouwde moest ik (Ja ik werd gedwongen. Door mezelf) met Luke trouwen :3
Nja.. ik kan me die dag nog prima herinneren :3 Alleen Hershel was gekomen, Quinty zat op school :3
Hershel kwam dronken thuis en wurgde Quinty bijna.. :3 Wat waren z'n eerste wurg neigingen toch schattig :3
Toen later hebben we Death Note er ook nog bij in gegooid en toen werd het helemaal een zooitje, maar meer zeg ik niet (a)

Voor vragen kan je mij lastig vallen :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Renji

Renji


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 15-07-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Hershel thuis @ Maastricht <3

Kiki Triton/de Boer. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kiki Triton/de Boer.   Kiki Triton/de Boer. Emptyvr jul 16, 2010 9:01 pm

Kearn schreef:

Ik ben zwaar verslaafd aan: Professor Layton (Mede Quinty's fout), Hetalia (Dat ís Quinty's fout :3),

Professor Layton is je eigen fout o.O, Hetalia is wel mijn fout (A) Nou ja, eigenlijk die van Iceland (A)

Kearn schreef:
gedwongen. Door mezelf) met Luke trouwen :3
Nja.. ik kan me die dag nog prima herinneren :3 Alleen Hershel was gekomen, Quinty zat op school :3
Hershel kwam dronken thuis en wurgde Quinty bijna.. :3 Wat waren z'n eerste wurg neigingen toch schattig :3
Toen later hebben we Death Note er ook nog bij in gegooid en toen werd het helemaal een zooitje, maar meer zeg ik niet (a)

De striemen van die wurgpartij staan nog steeds in mijn nek --'
Net zoals die andere drie, de vele keren dat ik mijn vermoord ben en het feit dat we zijn gestorven en weer zijn herrezen xD
maar ik ga maar niet alles uit leggen Razz

In ieder geval.
KIIIIIEEEEEKKKKKKKKKKKK <3
Welkom hier =D Al was je hier eerder dan mij x]
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kiki Triton/de Boer.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Far Above Reality :: G E N E R A L :: - Members board-
Ga naar: