Far Above Reality
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalPortal  IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Kelouw aka Lotte

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kelouw

Kelouw


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 17-07-10

Kelouw aka Lotte Empty
BerichtOnderwerp: Kelouw aka Lotte   Kelouw aka Lotte Emptyzo jul 18, 2010 12:44 am

Mijn naam is dus Lotte zoals je hierboven in de topic-titel kan zien. Ik ben een meisje van 15 jaar oud en over een aantal daagjes (om preciezer te zijn 10, 27 juli dus )wordt ik alweer 16 cheers cheers . Vorig jaar en het jaar daarvoor was ik helemaal into RPG'n, dit jaar is dat echter wel wat afgezwakt en ik denk dat ik zojuist sinds een halfjaar weer gepost heb op een RPG forum (met dank aan Kio)

Goed dan nu wat meer over mijzelf, bereid je dus maar voor. Mijn naam is dus Lotte, ben 15 and I truely, dearly, absolutely love music. Ja het is echt zo. Het begon met The All-American Rejects, vorige zomer, toen stapte ik over naar Green Day, die ik nog steeds vet vind, en later de Red Hot Chilli Peppers, Rock on Chad Smith, en nu is het MUSE!!!! most awesome band ever. Ohh the Gorillaz mag ik ook niet vergeten, want die zijn bijna net zo'n grote vermelding waard als Muse. Geweldig concept.
Naast dat ik het dus geweldig vind om naar muziek te luisteren speel ik zelf ook een instrument. En het is niet zoiets als de piano of de gitaar zoals de meeste mensen van zo'n verlegen 15 jarig meisje als mij verwachten. Nee het is een heus drumstel. Ja, dat hoorde las je goed. Ik kan met trots zeggen dat ik al 6 jaar drum en ik ben nog lang niet van plan ermee te stoppen eigenlijk ben ik zo naïef om net zo'n leven te willen leiden als elke grote rockdrummer op deze wereld. *kucht heel hard*
Naast dat ik van muziek houd, hou ik ook erg veel van.... ehmm.... niet veel eigenlijk. Ohh wacht ja tennisen. Gave sport. En ik overweeg ook om na deze wel verdiende zomervakantie te gaan roeien. Dat wordt dus een druk schema.

We zijn nog niet klaar, ookal zou je willen van wel, ik heb namelijk nog niks over mijn familie verteld. En die zijn ook heel belangrijk, hoor. Ik heb 2 ouders (echt O.o) en een broertje van 13 (maar qua gedrag en uiterlijk is ie net 9). Ik heb ook een lief klein (groot) snoezig konijn(tje) met de orginele naam Nijntje, btw het is een mannetje. En we hebben twee gerbils, van me broertje. Volgend jaar ga ik naar VWO5 *schock* en als je het wilt weten kheb het profiel N&G en zit op het Grotius College te Delft.

Ik denk dat ik nu toch echt klaar ben. *checkt het nog even* Jep. Ik heb alles genoemd. Als je nog vragen stel ze gerust. een antwoord wordt niet gegarandeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kelouw aka Lotte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kelouw

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Far Above Reality :: G E N E R A L :: - Members board-
Ga naar: